fredag 11 november 2011

Bröllop

Var på mitt livs första bröllop idag. Datumet var 2011-11-11 och vigselceremonin började klockan elva.

Det hela ägde rum i Hille kyrka. Jävligt vacker kyrka. Skulle lätt kunna tänka mig att det är ett ställe jag skulle kunna begrava mina barn på. En intressant detalj i sammanhanget var låten som spelades när bruden och brudgummen gick längs altargången. Tog ett par sekunder innan jag fattade vad det var för låt som spelades på kyrkorgeln. Det var Guns n' Roses "November Rain". Lysande val!

Här är låten i orginal utan kyrkorgel:



Men hur som helst. Här är ett par bilder från själva bröllopet:









Efter bröllopet så var det käk och tårta vid Gustavsbro. Och här tog jag en väldigt sjysst bild av Sundin. Han var deras officiella fotograf.



Rätt jävla bad-ass? :)

Jaja, det var allt för ögonblicket.

Peace out!

Inga kommentarer: