lördag 6 november 2010

Tjäna pengar på att blogga

Skrev ett gnälligt inlägg häromdagen om att jag inte tjänade några pengar på Googles Adsense-program. Tydligen så hade jag glömt att aktivera mitt konto med en PIN-kod som ramlat ner i mitt brevinkast för några dagar sedan.

När jag väl matat in min PIN-kod så kunde jag konstatera att jag dragit in 80 kronor förra månaden! Har ingen aning om exakt hur många dagar i oktober den summan är baserad på, men va fan - äntligen får man lite flis för sitt skrivande. Lysande.



Inte direkt att jag kan leva på att skriva än, men rätt kul att faktiskt tjäna pengar överhuvudtaget!

Lär luska lite mer i de olika adsense-programmen. Går säkert att tjäna minst åttio kronor till! :)

Eller mer?



Det var allt för ögonblicket. Peace out!

Inga kommentarer: