tisdag 2 november 2010

Gick med i Amnesty International

Den senaste tiden har det stått en massa personer från Amnesty International nere på stan för att försöka ragga medlemmar. Jag har undvikit att störas av dem genom att säga att jag redan är medlem. Det var sant - för tre år sedan. Men i går så gick jag faktiskt med igen. Och jag blev inte uppraggad av någon av deras rekryterare utan jag gick in på deras hemsida och blev medlem den vägen.



Så här i efterhand var nog det rätt dumt eftersom det antagligen hade blivit billigare att bli medlem nere på stan plus att den personen fått en liten provision. Men men, nu är jag i alla fall medlem igen. Vill ni bli medlemmar så kan ni alltid klicka här.

Ja, jag hade inte så mycket mer att säga den här gången.

Så, peace out!

Inga kommentarer: