torsdag 29 april 2010

Hatt, keps eller solglasögon?

Var nere på stan och yrade runt i vårvärmen. Funderade på om jag borde köpa något till skydd mot solen - typ en keps. Jag har aldrig varit solglasögontypen av någon anledning, men keps funkar ju alltid. Men sen var jag in på Naturkompaniet eftersom jag var på jakt efter en liten pryl att ha fram på cykelstyret, som en kombination mellan en cykelkorg och en väska. Tänkte mest att det vore lämpligt att ha kameran i när man är ute och cyklar. Rätt som det är så händer det en trafikolycka och då gäller det att få upp kameran snabbt som satan!
Men hur som helst kunde jag konstatera att de inte hade någon sådan produkt, men istället så föll min blick på deras hatt-sortiment. Tänkte för mig själv: En hatt! Lysande!

Frågan är nu om man klarar av ett sådant djärvt fashion statement? Jag gillar hattar och tycker själv jag ser allmänt cool ut i dem - men det finns säkert någon som inte håller med.

Coolt




Inte lika coolt



Får ta och plocka med någon stilmedveten polare alternativt min bror för att få ett omdöme i frågan som jag vågar luta mig mot.

Inga kommentarer: