torsdag 4 februari 2010

Lite dåligt med bloggandet.

Har blivit lite glest mellan posterna på sistone tyvärr. Dels för att jag ägnat en hel del tid åt att skriva på min historiebok om stan: "Det hände kanske i Gävle eventuellt - har jag hört".

Sedan sitter jag och fipplar med ett webbverktyg som heter Joomla eftersom jag försöker förverkliga en webb-idé som jag haft ett tag. Det går framåt och även om det inte blir något av det hela i slutändan så skadar det aldrig att ha lite joomla-kunskaper.

Men för att inte bloggen ska dö i all ensamhet så tar jag väl och lägger in bild på en gorilla-unge som softar lite och ser väldigt mänsklig ut. Skrämmande att tänka sig att det faktiskt finns folk som äter gorillakött. Känns som det tangerar kannibalism va?



Till sist undrar jag om man inte kan göra så att Windows 7 automagiskt spar bilder i bilder-foldern?

Okej, en rolig bild till då! Att ha det här namnet i skolkatalogen kan ju inte vara så jävla lustigt. Inte undra på att han ser sur ut?

Inga kommentarer: