fredag 14 augusti 2009

Jag känner att jag måste be om ursäkt

I mitt förra blogginlägg satte jag likhetstecken mellan Ulf Nilsson och Pippi Långstrumps apa Herr Nilsson. Jag förstår att det kan ha upplevts som förolämpande och kränkande. Det var inte alls min mening. Vill därför rikta en djup och ärligt menad ursäkt till Pippi Långstrumps apa.

Sen lär jag bara visa den här bilden för dem som inte sett den. Under sin semester vid Minnewakasjön i Kanada så skulle Melissa Brandt och hennes make ta en bild av sig själv vid strandkanten. Så de satte kameran på självutlösning och tog plats nere vid vattenbrynet. Någon sekund innan fotot tas så springer det fram en ekorre och stirrar in i kameran vilket stjäl fokus och ger upphov till den här ganska roliga bilden:

2 kommentarer:

anders s sa...

helt fantastisk bild!

Anonym sa...

*skrattar* vilken lyckad bild!/Lotta