fredag 5 juni 2009

Brödeposet - det bittra mögliga slutet

Jahapp. Så efter två dagars grubblande och forskande på nätet för att ta reda på hur en perfekt brödslogan ska vara utformad för att vinna så cyklade jag upp till Citygross i skitvädret för att lämna in mitt förslag. Kommer in i butiken och upptäcker att tävlingen upphört! Va fan?! Jag hade väl trott att den skulle hålla på veckan ut iallafall?



Exakt vilken slogan jag kommit fram till tänker jag hålla hemligt - industrihemligheter av den kalibern måste skyddas ordentligt.

Kan iallafall berätta att jag läste en slogan som en kille berättade att han skickat in i en tävling som Fyffes bananer haft för ett antal år sedan. Hans tävlingsbidrag var:

Fyffes bananer - så krämigt mjuka att det känns som skit redan i munnen.

Han vann inte.

Inga kommentarer: